sekarang jam menunjukkan pukul 2.30 pagi and I am still awake . aku study lahh , rajenkan rajenkan ?
*wink wink . nk SPM tahun ni mestilah berubah . lgpun besok pagi aku tucen kul 11.30 jaaadi pagi tu boleh membute ganti hutang tak tido mlm nih . hopefully aku dapat stay up sampai suboh , so boleh habeskan bace sejarah ni . I am not so clever as you that's why I need to burn the midnight oil
*cewahh . senin nih kan mcm plan tanak dtg sekola , sape nk join jumlaa . klu dtg sekola pun mcm tk buatape sgt , cikgu mesty buat ulangkaji then ramai budak mesty tk dtg , nty bosan . aku wakilkan Atul dtg bg pihak aku cukupla eh, kan Atul kann ? :)
strategy effort that needed for this test;
Agame -
20% more
Sejarah -
50% more
Addmath -
50% more
Mathematics -
10% more
Bio -
90% more
Physics -
100% more
Chemistry -
120% more
Goodluck Guys !
No comments:
Post a Comment